e4an all the way baby.

sweeeeeeeet! hade lite ångest över att behöva betala massa pengar och åka tåg skitlänge för att ta mig hem till familjen. skoja inte att jag blev glad när jag såg att allways hade en bil som behövde köras ner till halmstad från stockholm. hur bra som helst. ingen stress, utan vid tolv hämtar jag upp den i hammarby sjöstad. ska ta med mig massa skön musik att pumpa på vägen ner. volvo v70 med. riktigt nice. nu, fokus på final cut. sen, fokus på öl med sophia. för övrigt, är det bara jag som har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen? för övrigt, är det bara jag som dör lite av lycka av att se hur caféerna börjar öppna upp sina uteserveringar? för övrigt, är det bara jag som har vårkänslor???


comments
Postat av: Annica, mamma till tre

Ja dom är roliga eftersom det finns så mycket färger och former på dom! Hoppas din dag varit bra och att du mår bra! Kram

2010-03-30 @ 22:11:29
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: J E N N Y

härlig bild

2010-04-01 @ 23:01:41
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0