first and last.

motala. vilket ställe. efter middag (pizza) i linköping var vi sjukt spända på att se vad vi hade att vänta oss. det började dock med att linda körde nerför en trappa i jakten på en parkeringsplats, och efter det gick det bara fortsatt utför. motalafolket är blygt, men trevligt, men knasigt. charmigt, men ändå avvaktande. plus att jag inte fattar vad de säger. men men, vi hade trevligt. vid två ställde vi fram klockorna, körde tillbaka till linköping och somnade gott i hotellsängen. vaknade efter fyra timmar, käkade frukost och passade på att shoppa lite innan vi körde snabbast möjligt hem till stockholm. nu. trött. snart. sova. först. hämta nyckel. suck.


bästa fyllekäket i motala. de tar inte kort.

comments
Postat av: the stair-driver

vad sa vi om trappan och dess hemlighet? ;) Tacka vet jag jeep och om inte annat så gick det snabbare haha. Tror jag skall skicka ett brev till Motala att de borde sätta upp någon form av skylt, jag kan ju omöjligt ha varit den första ;)

2010-03-28 @ 16:33:40
Postat av: emelie

hehe, till skillnad från vegas stannar inte det som händer i motala, i motala. men om du skriver brevet, skriver jag under ;)

2010-03-28 @ 17:46:23
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0