food.

"varför ändra på ett vinnande koncept?" tänkte jag och slängde in en ugnspannkaka i ugnen. när man är sådär lagom sjuk är man ofta sådär lagom sugen på att laga mat. iallafall jag. men man ska vara glad om man ähungrig och sugen på mat över huvud taget. så när jag vaknade var det inget snack om saken. ungspannkaka it is. ikväll ska per flytta ut ännu fler av sina saker. lite vemodigt. sen ska han jobba på tokio hotel. men inte titta på konserten. vi konstaterade att jag inte hört en enda låt med tokio hotel. å andra sidan har jag aldrig varit i tyskland heller...

comments
Postat av: Anonym

jag såg hela konserten... förfärligt!!!!!! en rysning som varar i 1½ timme är en hemskt obehaglig känsla.

2010-03-05 @ 02:07:49

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0