happy happy birthday.

vad är det för en dag? är det en vanlig dag? ja just nu är det det men för bara fyrtiofem (45) minuter sedan var det fortfarande jonas tjugoåttonde (28e) födelsedag så vi sjöng två (2) gånger, åt tårta tills vi storknade och så drack vi lite jack daniel's. sen rökte vi en (1) hel cigg för det var ju trots allt internationella kvinnodagen och då skulle man göra något fint för sig själv. jag kom dock på att jag redan gjort det. för jag bokade klipptid. på onsdag åker femton (15) centimeter av. ska bli skönt. nu ska det bli skönt att sova för när jag och staffan och gonza kom till skanstull var det tjugoåtta (28) minuter tills nästa tunnelbana skulle gå så vi tog en (1) öl på första (1a) bästa hak. men nu minsann, är det sovdags. tack och godnatt.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0