i'm a biatch and i know it and it's so worth it.

det lönar sig verkligen att vara en biatch ibland. jag blev så sur för att min rabatt på la redoute inte gällde minipris-produkter, att jag ringde igen. jag börjar berätta och är precis påväg att börja hota med att "ja och jag går mer än gärna vidare med detta till arn..." när säljaren säger: "jaha, var det du som ringde igår? jo alltså efter ditt samtal justerade vi det så nu gäller rabatten." jag tackade för det och fick även bytt till ett annat par boots. nästan identiska, men lite snyggare. samma pris. 40% rabatt. 209 spänn! som hittat. nu ska jag till sophia och äta brunch. mysigt värre.
det blev dessa istället...

hela morgonen har jag lyssnat på two door cinema club's nya album. bra bra.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0