let's talk about the birds and the bees.

jag och några klasskamrater pratade idag lite sex. mycket för att vi var nyfikna på hur det funkar för vår invalida, förlåt nyopererade, klasskamrat. hon får nämligen inte böja på knäet. därför diskuterade vi ett slag om olika ställningar och så vidare. jag kunde inte undgå att förstå att david var mycket road av detta. dessutom påpekade han att han läser min blogg dagligen. så david, these words of wisdom are for you:

20:32 kompis: du. är. en man!
20:32 emelie: ap. kåt. samma sak.
20:32 kompis: haha. stackare :( hur ska vi hjälpa dig? manlig hora?
20:33 emelie: äsch, jag får helt enkelt stå ut med mig själv. tydligen kan man ju inte alltid få som man vill..
20:34 kompis: don't push the universe, go with the flow
20:34 emelie: hur menar du nu?

20:35 kompis: om universum inte vill ge dig sex självmant, så tjata dig inte till det. universum ger det du behöver och är värd, känn av din omgivning och ta det som ges i knät på dig. kharma baby, kharma
20:35 emelie: jag tänker bara lapdance när jag läser det du skrev... men du har säkert rätt...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0