mission: clear skin.

inte okej. min hud är inte okej. den är pletig och jag har konstiga utslag. idag har jag dock gjort tre saker som förhoppningsvis kommer få ordning på skiten:
  1. jag har tvättat mina sminkborstar. sophia skakade på huvudet när jag svarade nej på frågan om jag brukade göra det. "det är a och o..." fortsatte hon och visade hur jag skulle göra. jag skämdes lite när jag insåg att det verkligen är något man måste göra. usch och satan med skit det fastnar i dem.
  2. sophia har rengjort min mobil med alco-gel. "du har ju knappar på mobilen emelie! tänk så mycket smuts det fastnar i dem!" hojtade hon och gestikulerade med armarna något uppsträckta i luften. ännu en sak alla borde göra.
  3. jag har ätit min sista bit ugnspannkaka. detta är ett initiativ jag tagit helt själv. efter att har tappat den näst sista biten och sett baconbitarna lämna kletiga fettfläckar på parkettgolvet inser jag att min hud blir som jag äter. blä.
och för att få igång mig för kvällens jobbpass på magenta och white room med fanny drar jag igång lite skön musik.

comments
Postat av: Emma KÅ

Brightens your day


this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0