money.

nu ska jag snart sova. men först vill jag dela med mig av en lista. jag och lillasyster satt i bilen och filosoferade. filosoferade om vad vi skulle göra om vi vann en miljon. jag tänkte dock om lite. tänjde på gränserna lite till. detta blev listan. om jag vann två miljoner skulle jag:

→ köpa en lägenhet och lägga en miljon i handpenning. låna resten.
→ spruta in botox i armhålorna.
→ ta bort håret i armhålorna och bikinilinjen permanent. bye bye venus.
→ ta bort hårstrån på överläppen som om några år kommer att se ut som en mustach.
→ operera näsan så att den är snygg oavsett vilken sida av ansiktet jag visar.
→ ta bort lite fett på låren.
→ skänka resten till välgörenhet.


the flying lizards - money.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0