my morning is your afternoon.

jag vaknade med ett ryck. klockan var 13.30. suck. det bästa med mitt extrajobb är att det är så himla kul när det går riktigt riktigt bra, och man får komma ut lite utan att behöva bli bakis. det sämsta är dock att man lik förbaskat kommer hem sent på natten och måste sova halva dan. för att komma igång har jag bänkat mig framför datorn med kaffe och knäckebröd. idag hejar vi på anders jönsson som stånkar på ute i spåret. påväg mot mora. heja heja anders! klicka på bilden för att se hur det går för han!

bilden är lånad från jönköpingsidrottens hemsida. anders finns inte med på bilden.

comments
Postat av: denizs

hahah men gud hur många månader kan det snöa liksom..och ja är lite dramaqueen av mig också haha ;)



wow gumman det är väldigt vågat! men det är alltid så fräsht med nyklippt och färgat hår! :)



det låter helt underbart! är det ngn snö där?? hur och vart bodde du ngnstanns då? :D

min helg har varit ganska perfekt faktiskt :D din??

2010-03-07 @ 16:13:01
URL: http://denizstrom.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0