shopping shopping shopping shopping shopping shopping.

om ett par byxor har kostat 399 kronor, och sedan säljs för 50 kronor kan jag liksom inte riktigt låta bli. när ett par byxor är ett lite osäkert kort vad gäller passform och "är-det-min-stil-egentligen?" men säljs för 50 kronor bör man inte låta bli. rean på h&m på drottninggatan är sjuk. just dessa köpte jag på det h&m som även har h&m home.


(skorna är lillasysters)

sedan hittade jag dessa fina skinnhandskar på kappahl. 64,50 kronor. pinsamt billigt. bra sköna med.


såhär lagom efter lite budgetshopping drar jag in till halmstad med lillasyster för ännu mera shopping. förhoppningsvis budget.

comments
Postat av: mandy

fyfan va snygga byxor!!! :D

2010-03-12 @ 15:51:24
URL: http://missroo.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0