sondre, sophia and sugar for company.

mitt sockersug visar sig ha noll gänser, även om jag inte är helt hundra. därför slängde jag ihop ett gäng chokladbollar som får göra mig sällskap till sophia. jag hoppas att hon blir glad för dem. men det blir hon säkert. sondre höll mig sällskap under själva ihop slängandet, och ikväll gör fanny mig sällskap i lindas bil. vi tre åker mot södertälje och värsta festen. vi kommer att visa vart skåpet skall stå och får förhoppningsvis en grym kväll! nu, hopp in i duschen och bli en ny människa!

sondre lerche - i'll be ok

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0