sun in my eyes.

jag fryser inte! det är helt fantastiskt! solen värmer in på bara skinnet och jag mår trots nästäppa väldigt bra. det är fullt upp i skolan, men det är bra det också. dessutom har vår fina annso kommit tillbaka. med ena benet i gips, men det är ändå bra det med. nu ska jag sätta igång med att söka spons till alla våra skådisar som ska spela i vår andra film på lördag. trettio lunchmackor behöver jag. men det ska nog gå att lösa. några tips?

hela morgonen jag lyssnat på block party. jag saknar tiden då jag lyssnade på dem hela tiden.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0