the day we'd like to call d-day.

imorgon gäller det. vi skall ha filmfestival på skolan och visa upp våra mästerverk för medverkande skådiasar, sponsorer och annat löst folk. jag är lite nervös, då jag skall vara konferencier. som tur är har jag en lång man vid min sida. jag och david anser oss vara ganska roliga av naturen, och kommer därför att plugga in vårt lilla manus på toaletten imorgon eftermiddag samtidigt som vi byter om. optimist javisst. nu blir det definitivt sänggång. kommer antagligen drömma om olika codec och trassliga dv-band. härligt.

jag och spexiga david under inspelning.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0