a few confessions down the road.

jag har kommit fram till följande:

•de som i sommar kommer att blänga snett på mig när jag spatserar runt i magtröja kan börja tänka om redan nu. det är snyggt, och man får klä sig som man vill så länge man känner sig bekväm. och inte visar rumpan.
•melodifestivalen borde läggas ner.
•jag saknar mina söta vänner söder om stockholm så mycket att det gör ont i magen.
•jag vill dansa galet mycket ikväll. hoppas att fanny och besökarna på magenta och white room kan ha överseende med detta. och att de dansar med mig.
•för övrigt undrar jag om man verkligen blir som man umgås, eller om man umgås som man är. igår pratade vi om utseende. och hur det spelar roll. att man bara måste inse faktum. att det är tragiskt, men sant.

slagsmålsklubben hjärta kitsuné. ja tack.
redo för ikväll...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0