yummy yummy.

myslördag på hög nivå. jag tog med ägg, tomater och bröd. sophia fixade resten. egen müsli, turkisk yoghurt, blåbär, bacon och te. perfekt start på dagen. efter bästa brunchen solade vi lite utanför lilla hotellbaren, och slog sedan följe till hornstull. där skildes vi åt, och jag styrde kosan mot skanstull. inhandlade massor mer tråkiga saker och åkte hem ganska irriterad. hade köpt allt utom det viktigaste: alco-gel. fanns inte att hitta i någon utav de butiker jag besökte. gjorde ett försök på coop i gubbängen. ingen lycka. fick dock chansen att smygtitta lite på den vackre mannen som brukar åka samma tunnelbana som jag på morgonen. nästa gång jag ser honom ska jag minsann fråga om han vill ta en fika. bara för att. fråga bör man annars dör man. nu njuter jag av te och duke ellington. magenta och white room med fanny ikväll. pepp!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0