loosing my mind.

jag får panik. jag åker till london imorgon. och jag kan inte längre bo hos min kära vän anna. jag är alltså åter igen hemlös, i london. detta vållar mig stor oro och jag är i detta nu väldigt nervös över hur det skall gå. första natten får jag lov att sova hos en söt johanna, men efter det, ja, det vet jag inte riktigt. jag säljer mig nu på facebook till högstbjudande. erbjuder även choklad i utbyte mot sängplats. det går sådär. men i vilket fall som helst lyssnar jag på musik jag lyssnade på när jag bodde där. i london alltså. för många år sedan. tankarna bara far runt i huvudet. men jag har fått höra att det löser sig, för det gör det alltid?


härliga dagar med vinlunch minns jag gärna.

comments
Postat av: Fanny

Sötnos! :) Jag hittade den på accent(?) Ligger på väg till mango från hötorget på vänster sid! :) Ses imorgon kl 14? :) pussis

2010-05-26 @ 21:37:08
URL: http://imfancy.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0