what a festive moment.

sådär ja. ibland behöver man bara klaga av sig lite. efter skolan var jag egentligen inte alls sugen på att gå på tv-festen på imperiet. men efter att ha bitchat av mig lite hos sophia över en kopp latte, blev jag faktiskt lite peppad ändå. slängde därför på mig shortsen (se nedan) och svalde ner äggmackan med en halv öl. en timme kan man ju alltid stanna. för vad tjänar man på att stanna hemma, ångra sig över att man inte gick, titta genom fönstret och sucka "vad är väl en tv-fest på imperiet?".


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0