if only.

jag tänker inte jinxa något och skriva a-t-t min iphone kommer i morgon. men o-m den gör det, så är jag förberedd. det tog en stund innan jag klurade ut hur jag skulle gå till väga, men nu är kontakterna kopierade och redo att föras in i iphonen. ska kolla på psl, sova, gå i skolan, mysa med therese och sedan rusa hem i hopp om att den kommit. om den kommit, kanske jag till och med kollar på psl, sover, går i skolan, rusar hem och myser sist med therese.

bilden på de väldigt lockande skalen hittade jag här.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0