sweet like chocolate.

efter jobbet i kväll kommer jag och min snygga, bästa och härligaste redaktion åka till chefen för att bli bjudna på middag. ska bli himla trevligt och är väldigt gulligt utav henne tycker vi. därför har jag i pausen mellan skola och jobb införskaffat en liten present. helt ärligt, vem säger nej tack till en shiraz, härliga praliner och lyxig choklad? inte vår chef iallafall!



so me and the most fabulous people to work with are having dinner at the big boss' place tonight. so we bought her shiraz and chocolate to show her how much we appreciate her. and because we know she's got a sweet tooth.

comments
Postat av: Anja

Inte jag heller! Är nästan stamgäst på Chokladfabriken...

2010-11-18 @ 13:35:26
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0