what you did not know. part II.

jag är en nörd. på många sätt. och nu ska jag ge mig på något som många varnat mig för. en iphone 4. jag har en taskig känsla som säger att jag med stor sannolikhet kommer att vara okontaktbar den närmsta veckan, men också en härlig känsla som säger att mitt liv kommer att bli mycket lättare. inga fler tråkiga turer på tunnelbanan, inget mer ringa till sophia och fråga om vägen och många fler yo's! första appen att installera? yo-appen såklart... har givetvis satt ihop en liten playlist som kommer att fungera som soundtrack när jag nu drar igång iphoneandet.



what you do not know is that i'm a geek. in many ways. i just recieved my iphone4 and am at the same moment loosing all my social life but also saying hello no more boring tuberides and calling sophia to guide me in the right direction when i'm lost. i love it.

comments
Postat av: Linus;D

sv: ja fast jag vill köra på något stilrent tror jag :)

2010-11-25 @ 22:00:56
URL: http://spocktacular.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0