just one more thing.

packa, packa och packa. fixa matlåda, plocka ihop dator och kamera. förbereda sig mentalt och försöka komma i säng i tid. det mesta går väl, ja, sådär. jag har iallafall minimerat antalet nedpackade plagg för att minimera risken för beslutsångest på lördag. klockan 07.45 i morgon avgår baluba-expressen från t-centralen. jag är så laddad att jag tror att vi måste lyssna på lite fantastisk musik. om ni inte vill göra det kan ni ju nöja er med att beskåda min organiserade sida.


everything but the girl - are you trying to be funny.

i'm almost done packing. and i'm almost done sorting lunchboxes for the next couple of days. i have also made sure i've got everything when it comes to computer and camera. 7:45 am the baluba-express leaves stockholm city terminal for norrköping. i'm so, so excited...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0