no more mañana.

nu är det slutharvat. jag har harvat och harvat dessa envisa ursäkter. i morgon ska jag komma igång med träningen på riktigt. funderar på att satsa på att springa stockholm halvmarathon. göteborgsvarvet är fullt. såvida man inte vill springa för en välgörenhetsorganisation. men för att ha råd med den startavgiften skulle ju faktiskt jag behöva lite donationer från någon välgörande människa. så, stochkholm halvmara it is. kanske. om någon mer är på. jag behöver en peppkompis. här kommer pepplåten iallafall.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0