shit chat.

mötte med glädje upp malina efter jobbet med tanke på att vi inte träffats sedan i, jag vet inte, maj? det hade iallafall hänt massor och då mycket av det vi pratade om handlade om män/killar/what ever tog vår fika slut långt innan vi hade fikat färdigt. bullen jag svalde ner med en latte (på kofi som för att ta 38 kronor för en latte kan ha stureplans vidrigaste toalett) mättade dåligt så nu sväljer jag ner gårdagens pasta med ett glas mjölk samtidigt som jag tittar på elvis i glada hudik. snacka om må-bra-tv.



so maybe me and malina should see eachother more often. we had too much to talk about. and since much about the topics included men/boys/what ever, we ran out of coffe quite quickly. the cinnamonroll i had with my latte did not really fill me up, so now i'm stuffing myself with yesterdays pasta as i'm watching "elvis från glada hudik". a true feel good show.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0