fun fun fun.

liseberg. jag blev seriöst tolv år när kassörskan satte åkbandet runt min handled. och jag åkte nästan allt. iallafall de tuffa grejerna. jag anser det ju vara en sport i sig att åka precis allt, och då menar jag även barnattraktionerna. men det hade vi inte riktigt tid med. sen så blir lillasyster åksjuk bara av att åka i den där långa rulltrappan, så när jag tvingat henne att åka den där pendel-grejen där man gungar fram och tillbaka så att man nästan är upp och ned, så blev det inte mycket mer. men jag var nöjd ändå. så efter en snabb visit hos emma för att kolla sverige-ungern matchen, körde vi hem. illamående, men glada barn.



liseberg! the greatest funfair i sweden! since my sister and her bf are wussies and suffer from motionsickness just by getting on the escalators we took off quite early and managed to catch the second half of sweden-hungary at emma's. why am i this into sports all of a sudden?

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0