i care, they care. do you care?

sov ut ordentligt, åt en stadig frukost och åkte till farsta. mötte upp med linn och åkte sedan vidare till fagersjö skolan. där filmade vi ett reportage för världens barn. jag var lite nervös, såklart, så det var skönt att ha linn att luta sig mot. hon är duktig och säger till när jag gör fel. och fel göra man, även om man inte alltid märker det, och därför är det bra om någon säger till en. som linn. nu ska jag dock krypa ner i sängen igen och bli ännu lite friskare. kolla klart på true blood. sista avsnittet på säsong tre. hur ska jag klara mig...

kodjo tycker också att ni ska tänka på världens barn. foto: linn muhr.


had a really good nights sleep, and felt quite ok when i went to farsta to meet up with linn. we went to a elementary school close by and did a reportage about how they support a fund raising called "världens barn". it went well, even if i did get slightly nervous. but i'll learn, and i'll get better, with linn by my side.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0