keep your clothes on.

vilken kväll. tillbaka i det spontana. tillbaka i det hektiska. and i love it. efter ett stelt möte som tur var blev jätteskönt till slut på studentpalatset gick jag till fredagspuben på medieinstitutet. många nya fina elever, några från klassen men mest en massa elever som var sugna att se det burleskuppträdande som kåren (smisk) ordnat. jag skojar inte när jag säger att miss lily deluxe fick publiken att rodna, applådera och jubla. vi värvade många nya medlemmar, och jag kutade nöjd därifrån vid sju för att möta upp med tobbe, jonas och therese på chinateatern. de hade gratisbiljetter till premiären av magnus ugglas revy. och jag fick följa med! det var en härlig show och jag skrattade så att jag grät. hela kalaset avslutades med en (alkoholfri) öl på berns. sa jag att jag somnade som ett barn sen? det gjorde jag iallafall...

foto: mats bäcker.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0