keepin' it up with kodjo.

okej. efter en fråga från en vän är det kanske bäst att jag förtydligar: jag gör just nu praktik på dansbandskampen. det är baluba som producerar själva programmet, men svt håller i dansbandskampens site. det är alltså där jag håller till, på webben. men istället för att skriva att jag är på min praktik, skriver jag att jag är på jobbet. för det känns inte som praktik. förutom när jag måste hämta kaffe och sådär. men det är okej. för precis som på allsång på skansen är jag webb-redaktör, men kommer att försöka trycka in mitt ansikte líte här och där som webb-reporter. idag har det dock varit allt ljus på kodjo akolor, när vi spelat in det sista avsnittet av vår webb-följetång som börjar, på webben, den 15 oktober.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0