"lunch is for whimps."

när jag kom till jobbet meddelade karolina att vi skulle få lunchmackor på ptg-mötet. jag tryckte därför i mig ett par morötter fram till klockan ett och sparade lunchlådan till i morgon. när vi kommer till mötet står kanelbullar framdukade. dessutom drog mötet över en halvtimme. jag är alltså i skrivande stund sockerskakig och hungrig med en mage som kurrar. får nog ta och äta den där matlådan nu... för er som undrar vad ett ptg-möte är så är det en programteknisk genomgång (ptg) där alla med en nyckelfuktion träffas för att gå igenom, ja, det mesta. så jag vet nu precis hur scenen kommer att se ut och vilka låtar som banden ska sjunga i första avsnittet. det kommer bli en bra start på dansbandskampen, så mycket kan jag säga. men inte mer. för då dör jag av hunger.

min lunch.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0