this is the shit.

ja jag kanske sökte på fel adress och hamnade inte i sundbyberg utan i stadshagen. så när linn ringde och också hade hamnat fel, höll det på att gå riktigt galet. till slut kom vi fram till att det var jag som var mest fel, och så fick jag kuta ner till tunnelbanan igen. kom femton minuter sent till intervjun men som tur var var det ingen större fara... nu är jag tillbaka på redaktionen på svt och fick denna fantastiska tröja som välkomstpresent. ska ha den i norrköping på lördagarna framöver. spexigt!


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0