wednesday blues.

huvudet väger tungt och jag känner mig lite småtrött. som vanligt skyller jag på vädret och för lite fika. dessutom sitter jag och redigerar dansbandens loggor i photoshop. detta för att pär ska kunna lägga in dem i presentationerna som snart kommer upp på dansbandskampens site. men hans premiere (programmet han klipper i) vill inte alltid ta emot loggorna. så då får jag göra om allt. på grund av detta extraarbete envisas jag men att döpa logotyperna till "bajs1" och liknande. detta har inget med dansbanden att göra, utan bara mitt sät att göra det lite roligare. rigo & the topaz sound har helt klart snyggaste loggan...


i'm kind of tired. it's wednesday. it's mid week and i'm kind of bored. i'm editing logos in photo shop and it's not that fun. it's just work that needs to be done. i'm not really complaining, i'm just not used to be bored at work.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0