smell my hands.

för ynkaste endaste ett litet pund kan du välja och vraka mellan mängder av handtvålar, body lotions, skumbad och annat härligt i underbara dofter. marks & spencer kan sina grejer vill jag lova. ett pund stycket, jag köpte fem olika flaskor. passionsfruktlotionen är min absoluta favorit dock. eller är det kokoshandtvålen...



for a pound each, you can get all the lotions, soaps, shower cremes and much more you want. in all the lovely fragrances you like. marks & spencer know their stuff, so i bought five bottles. five pounds.

comments
Postat av: Marie

Jag vill lukta på dina händer!

Det blir bara en kortis i Sthlm i helgen... Några timmar mitt i dagen på fredag tex? Vad gör du då min fina?

2011-04-19 @ 18:40:03
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0