preparing for italy. #2.

när jag bodde i helsingborg waxade jag mig ofta i malmö. för att den salongen var så ruskigt bra. har dragit mig för att waxa mig i stockholm, mycket på grund av ekonomiska skäl. men nu var det dags. av en slump cyklade jag förbi en salong på kungsholmen, precis vid rålambshovsparken. de hade en ledig tid i eftermiddags, och jag kan sammanfatta besöket såhär: personligt, prisvärt och med grymt resultat. så nästa gång du planenar att go brazil - gör det på complete [me] och fråga efter nathalie.



this will not be a translation, more me telling you that in swedish i wrote about this beauty salon i found where they do awesome brazilians. i'm soooo ready for sunbathing in italy.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0