the day before smellentinesday.

det finns i nuläget inget jag ogillar mer än alla hjärtans dag. för ett år sedan vad jag "så glad att jag inte har någon man i mitt liv just nu som jag måste köpa choklad eller något annat gulligt till" och det skulle jag vilja påstå att jag är fortfarande. och jag jobbar gärna hela dagen i morgon utan att på något som helst sätt bli påmind om alla tusenlappar som slängs på onödiga praliner, rosor och mjukisdjur. äsch, ge mig en kram på onsdag istället och jag lovar att jag uppskattar den mer. nu ska jag dammsuga. för det är sånt man gör när det är dan före alla stjärtans dag.



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0