very last day, thank you very much.

ibland är jag oförtjänt lyckligt lottad. vem trodde till exempel att en underbar gustav skulle köra från lindvallen till kläppen för att hämta upp mig, köra mig till sälens vårdcentral, ordna tidningar, frukt, godis och annat som man behöver i ett väntrum och dessutom sitta där, i väntrummet med mig i tre timmar. sedan vänta 45 minuter till och till sist köra tillbaka mig till kläppen. och sen köra till lindvallen igen. det trodde inte jag. men tack vare gustav hade jag en skön eftermiddag/kväll och fick mitt läkarintyg och på så sätt pengarna tillbaka för liftkortet. tacksamt. oerhört tacksamt. nu dricker jag kaffe och äter chokladboll medans gänget drar några sista åk. men det går faktiskt inte någon större nöd på mig för det. men ont, det har jag.


comments
Postat av: c

din stackare!!! krya på dig!

2011-01-02 @ 13:02:20
Postat av: milly

nämen kära du!! vad har hänt???

2011-01-02 @ 23:20:49
URL: http://millyb.blogg.se/
Postat av: milly

nämen kära du!! vad har hänt???

2011-01-02 @ 23:21:00
URL: http://millyb.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0