what we do in school. right now that is.

för övrigt sitter jag just nu i skolan och väntar på att roland (you see me rollin') ska komma så att jag kan hämta ut fyra kalla lysrör. vi ska till högdalen idag och intervjua daniel eriksson på salong betong. det handlar om entreprenörskap. kulturellt entreprenörskap. fyra filmer ska det bli, salong betong är med i en utav dem, som kommer att säljas till gymnasieskolor runt om i hela sverige. skarpt och härligt och stressigt projekt. just the way i like it. givetvis sitter jag inte och rullar tummarna medans jag väntar på roland (you see me rollin'). nej nej. jag utnyttjar medieinstitutets wi-fi till max och bränner av sköna youtubeklipp samtidigt som jag gör min plikt som ordförande i smisk. svarar på mail. och ser till att våra medlemmar fortfarande är medlemmar i registret.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0