stuck in the basement on my way up.

hela dagen igår gick åt till att klippa ihop ett programledartest. inte det lättaste, men roligt. och givande. och skönt när det var över. jag blir ju liksom alltid lite nervös när jag ska göra sånt som jag inte tycker att jag är så värst bra på. då är det tur att man har en bra praktikplats med bra stöd. heja art89! på måndag börjar dock ett nytt spännande uppdrag. på baluba. jag ska bli en balubian. i våra termer är det något man alltid ser fram emot.



i know i've been really bad at updating but i've been more or less stuck. in a basement. editing and editing and editing. but hey, on monday i'm moving from art89 to baluba for a new and exciting project. will be fun fun fun!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0