happy birthday stella!

lilla söta stella föddes för ett år och en dag sedan. det ska firas med buller och bång. när hon döptes fick hon en bok som heter "pablo - pingvinen som alltid frös". det var min favoritbok som liten, och jag blev så glad när jag hittade ett exemplar på en loppis. i ettårspresent får hon därför en superfin bok med pingviner, köpt på magma i london.



one year and one day ago, baby stella was born. this we celebrate today and i'm giving her this cute little book with penguins. found it in magma and thought it suited her very well.

comments
Postat av: pernie

ALLTSÅ! PABLO! den boken älskade jag med! och har typ inte tänkt på den sen jag va bäbis! glad i hjärtat med fina påminningar!

2011-05-16 @ 12:21:31

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0