it's getting closer and closer.

i morse sminkade jag mig på tunnelbanan. var på såntdär retsamt humör och hoppades på att någon skulle reta sig på att någon skulle reta sig på mig, säga något om att sådär gör man inte så att jag kunde få dra en salva om att "har du verkligen inget vettigare att störa dig på?" och något annat smart. men det var helt tyst i vagnen. ingen brydde sig om att jag spillde lite mineral foundation på sätet. anledningen till att jag fick märken på kaffemuggen är iallafall att jag var på svt och blev intevjuad för deras interntidning tillsammans med gunilla nilars. sånt tycker jag är roligt. gunilla tycker det är roligt när jag ansträngt mig och satt på läppstift.


comments
Postat av: Anja

Haha oh those days! Förstår precis vad du menar, i synnerhet när man ska ta sig nånstans i rusningstrafik. Då krävs det inte mycket för att man ska explodera men det är ändå inte en jävel som vågar börja. Ingen är tillräckligt provocerande när man behöver det som mest. Vad är med folk? ;-) Men jag vet, skulle det mot all förmodan ändå hända så skulle jag förmodligen bli så chockad att jag inte skulle komma på något att svara. Nej fan, bäst att försvinna in i en bok och morra lite lågt åt både det ena och det andra.

2011-05-25 @ 14:30:29
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0