please be a part of my life.

ryggen kröks något. nacken böjs sådär sexigt gamigt. byxora skär in i den ganska hungriga magen. kaffet rusar genom kroppen och problemet ligger egentligen bara i att jag skriver långsamt. jo. det är liksom så att jag skriver endast med mina lång- och ringfingrar. när man loggar är det ett ganska svårt handikapp. men jag är en envis jäkel och är strax färdig. med en utav synkarna. sen blir det lite mera logg, och kvällen avslutas med tv-fest på imperiet. det talas både gott och ont om dessa tv-fester. huruvida de faktiskt mynnar ut i nya bekantskaper/jobb/praktikplatser/projekt. eller om det mest blir en massa "conversation" och sedan inte så mycket "action". nåja. jag vill mest ta en befogad öl. pausar en liten, liten stund med miss li.



back is bendt. my neck looks like it belongs to a vulture. my stomach is aching as the coffe is running through my body. i'm a slow writer. really, i am. since i'm typing with my middle and ring finger only, transcribing takes forever. but i'm almost done and loking forward to today's tv-party. most people are there to just drink and talk shit but i'm acctually hoping to meet some old colleagues and let them know i'm up for grabs from mid september. oh well, i'm looking forward to that beer as well, but til then i'm pausing for a moment with miss li.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0