dagens back to school:

nu är det bråttom. med skorna bredvid och väskan full så får det fan-i-mig räcka. det är trots allt bara en natt det rör sig om... jag skall alltså åka till barnen ö. detta med min helt nya klass, som alltså är helt ny för mig. vi skall under två dagar lära känna varandra genom att, vad jag vet, umgås, laga mat, dricka lite vin och dansa. och visa våra presentationer såklart. spännande!

detta betyder alltså att jag kommer att lämna datorn hemma, och inte blogga igen förrän imorgon kväll. ångest. men förhoppningsvis blir det mycket roligt att läsa om då, med många fina bilder. om inte kameran dör...

bilden har jag alltså tagit av någon annan...


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0