vettig onsdag.

det regnar! så himla skönt... för jag skall inte lämna lägenheten på flera timmar, utan bara sitta vid datorn och fixa med min presentation, som skall presenteras inför hela min nya klass. plus alla de som går andra året på utbildningen. jag har alltså ganska stor press på mig. suck. har ni tur kanske jag delar med mig av det som antingen blir min genväg till nya vänner i klassen, eller min genväg till att åter igen bli kallad klassens bitch.

dagens planer för kvällen
: ikväll smäller det! 22.00, svt1, true blood. jag vet att vissa recensenter har dissat serien hårt, och tror att det bara är 14-åriga twilight-fans som kommer uppskatta den. well, have i got news for them. twilight kan endast jämföras med true blood i den mån man snackar vampyrer. annars är det helt skilda storys. ja, förutom hela vanlig-tjej-faller-för-vampyr-grejen. äsch, det må finnas en del likheter, men i vilket fall som helst borde ni ratta in svt1 klockan 22.00 för att låta er sugas in i en fantastisk historia.

comments
Postat av: Linn

Du kommer att klara presentationen galant!! =) Jag slutar klockan 17 idag. Kollade faktiskt på True Blood igårkväll. Bättre sent än aldrig eller vad säger man? Haha..Puss

2009-08-27 @ 12:14:18
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0