wake up, wake up!

jag är så dålig. jag bara sover och sover. visst, det blev lite sent igår, med tanke på att jag kollade på true blood med therese och claudia, och hade 40 minuters resväg att ta mig igenom. men inte är det sömnbrist jag lider av! snarare tvärt om, jag sover och sover tills jag får dåligt samvete och masar mig upp. bara det inte håller i sig, skola nästa vecka! galet, jag är så nervös...

dagens planer för helgen: jag skall inte på popaganda. det suger. för det hade varit så skoj. förhoppningsvis skall jag på en mindre kräftskiva imorgon, men sen blir det lugna och billiga puckar resten av helgen. två externa hårddiskar rikare, men 1500 kronor fattigare blev jag igår. ouch.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0