every morning has a different story.

morgonstund har guld i mun. säger man. ju. denna morgon vaknade jag dock till strömavbrott. i hela lägenheten, som fröken olofsson på jobbet skrattade åt att jag förtydligat. i vilket fall som helst kom strömmen tillbaka. i morgon skall jag vakna upp som frukostgäst hos ison, emilia och gurgin i metropol morgon. så lyssna mellan 08 och 09 så kanske jag säger nått smart. om jag nu säger något över huvud taget. jag hoppas iallafall att fröken olofsson säger mer än "mmm".


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0