bakis lördag.

usch. kräftskivor är farliga... jag fick tyvärr lämna det glada gänget ganska tidigt, tack vare några snapsar för mycket. vaknade idag med en grym huvudvärk, som snart gjordes sällskap av en molande mensvärk. helt fantastiskt. ligger därför utslagen i soffan med en påse gott och blandat, och colan på kylning i frysen. bakis lördag blir slapp lördag.

dagens suraste: kassörskorna på ica supermarket i högdalen borde få en eloge för att aldrig säga hej, sällan titta sina kunder i ögonen och helst inte tacka dem heller. jag försöker att bojkotta de kassörskor jag blir dåligt bemött av, vilket är ganska lätt, då personalomsättningen verkar vara ganska hög. jag hade aldrig fått jobb där, för att vara trevlig verkar vara ett kriterium man absolut inte får uppfylla.


ungefär såhär ser de ut...


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0