dagens sysslolösa:

det går lite segt på jobbet, och solen lyser utanför fönstret. tänk att det är mitten av augusti, och snart höst. gisses vad tiden går fort! tänker tillbaka på sommaren och alla fina stunder och njuter. tänker på skolstarten som närmar sig, och hur nervös jag börjar bli! första dagen åker vi till barnens ö för att lära känna varandra, laga mat och övernatta! så sjukt spännande...

dagens äckligaste: jag satte precis en bit nektarin i halsen när jag hittade en halv larv där jag tuggat. men tuggan var redan i halsen, så det var bara att svälja. nice.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0