nothing escapes him.

i väntan på sex and the city 2, ser jag fram emot sherlock holmes som har premiär i sverige den 1 januari. jag, lillasyster, besart, kusin daniel och hans angelina har bestämt oss för att äta pizza och sedan se den i halmstad på nyårsdagen. jag hoppas att mina förväntningar blir uppfyllda, men jag tvivlar inte. robert downey jr spelar sherlock, och ingen mindre än jude law spelar hans partner dr watson. dessa två män är två utav mina favoriter, och inte nog med det får vi se söta rachel mcadams i rollen som irene adler.

klicka på bilden för att kolla på trailern.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0