baby i'm burning.

sådär. läggdags. när ögonen går i kors, borde man sova. de har gjort det en kvart nu, och jag orkar inte kämpa emot. så det blir sängen för mig nu, bums. inte för att den är så lockande, tom som den är. och den som väntar på något gott väntar alltid för länge. men sova måste man ändå... god natt.

dagens låt: när jag lagade mat hade jag tv:n igång, och jag vet inte på vilken kanal eller i vilket program, men jag dansade iallafall loss till dolly parton i köket. hon är fantastisk. verkligen.



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0