birthday girls.

grattis igen till mig och mina flickor. tänk, det är lite roligt att jag har två goda vänner som fyller år på samma dag, varaav den ena har tvingats umgås med mig sedan födseln. galet.

fick paketer och frukost av mamma och pappa i morse. lunch skall intas med julia, sandra och emma. ska bli mycket mycket mysigt. det är faktiskt skönt att vara här och inte där, även om jag ser fram emot att bli firad en gång till nästa vecka. såklart. jag är ju enormt uppmärksamhets- fixerad trots allt.

dagens bästa present: fick en vitlökspress i födelsedags- present, det var väldigt välkommet. är väl antagligen lite vuxenvarning på att bli glad för en sådan sak dock.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0