dagens observation:

dagens observation är snarare två konversationer. för det första vill jag ursäkta mig för diverse stavfel, vilket egentligen inte borde påpekas då klockan snart är fem på morgonen. men iallafall. jag har varit på marie laveau. det är ett sugit ställe. men jag träffade på en kille som jag skrivit om tidigare (juldagen, ifall någon undrar). det var lite skoj. för när jag sa vem jag var, tittade han på mig som om jag varit med i extreme make over, och sa: "wow! är det verkligen du??" jag svarade då, "ja, kul att se dig med." sen gick jag.

sedan, när jag satte mig bredvid tre killar på tunnelbanan, frågade den ene mig om jag visste vad något som lät som "fukslaian" betydde. jag frågade om han kunde stava det för mig. han sa då nej, och skrattade. när jag inte tog illa vid mig, blev han fascinerad, och ville veta allt om mig och var jag kom ifrån. vi pratade massor, hela vägen till bandhagen. jag fick en kram, och så sa vi hejdå. det var trevligt. men nu ska jag sova. klockan är trots allt snart fem...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0