inte lika tungt.

tack vare ett samtal med föredetta kollega som gav några positiva besked, två samtal med apotekaren och lite mat i magen känns det inte lika tungt längre. sen vet man ju inte hur det kommer att kännas imorgon. men nu, just nu, känns det lite bättre. så nu ska jag städa och fixa i min garderob. spexigt värre. dessutom sjöng de "everything gonna be alright""så ska det låta": marley får mig på bra humör.



dagens jämförelse: jag kom fram till att abrupt avslut med apotekaren kan vara direkt livsfarligt. på samma sätt som att visst tungt missbruk avvänjs med successiv nedtrappning eller substitut. det där med substitut  har dock visat sig ganska dåligt när det gäller att ta sig ur en relation, så jag tror snarare på det förstnämnda. så så får det bli. successiv avvänjning. låter inte alls lika hemskt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0